مقالات

صندلی کوپ آرایشگاه

صندلی کوپ آرایشگاهی

صندلی کوپ آرایشگاه

برای تجهیز یک سالن زیبایی وسایل متنوع و زیادی لازم است. صندلی کوپ یکی از انواع وسایل و صندلی هایی است. که در آرایشگاه ها به ویژه سالن های زیبایی زنانه استفاده می شود. و می توان گفت که یکی از کاربردی ترین وسایل آرایشگاهی است.

صندلی کوپ بیشتر برای ارائه خدماتی نظیر کوتاهی مو، شینیون، رنگ کردن مو و براشینگ استفاده می شود. مطمئنا انتخاب صندلی کوپ مناسب در کیفیت خدماتی که به مشتری ارائه می شود. تأثیر گذار است و خرید مناسب باعث افزایش رضایتمندی مشتری و به دنبال آن افزایش کسب و کار می شود.

از مشخصات بارز صندلی کوپ ، پشتی و نشیمنی است که سبب ایجاد احساس راحتی در مشتری می شود. و از گردن درد مشتری جلوگیری می کند و هم چنین طراحی خاص آن باعث می شود آرایشگر با تسلط کامل کار کند.

اشکال صندلی کوپ آرایشگاه

صندلی کوپ معمولا به دو شکل صندلی کوپ مربعی و صندلی کوپ دایره ای تولید می شوند. پایه هر دو شکل صندلی کوپ فلزی است و به دو صورت چرخ دار و بدون چرخ می باشد. معمولا در صندلی های کوپ از جک دستی یا پدال برای تنظیم ارتفاع استفاده می کنند. و این نوع صندلی ها قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه را دارند. که هر یک از این مزیت ها تأثیر به سزایی در بالا بردن کیفیت خدمات دارند.

قیمت صندلی کوپ آرایشگاه

از جمله مواردی که می توان به عنوان عوامل تایین کننده قیمت صندلی کوپ به آن اشاره کرد، جنس، طرح، کشور و شرکت تولید کننده آن است. همانند سایر تجهیزات آرایشگاهی اولین نکته ای که در هنگام خرید صندلی کوپ هم باید در نظر گرفت کیفیت بالای آن است. که باید راحتی آرایشگر و مشتری را در بر گیرد و شاید قیمت در رده بعدی باید در نظر گرفته شود.

برای خرید این محصول میتوانید از فروشگاه معتبر آلکا با اطمینان خرید کنید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *