چرم و پارچه صندلی آرایشگاه

چرم و پارچه صندلی آرایشگاه : این صفحه برای راحتی در انتخاب شما خریدارن فروشگاه آلکا بارگزاری شده است تا در هنگام خرید صندلی آرایشگاه خود بتوانید رنگ و جنس و بافت چرم و پارچه صندلی آرایشگاه تان را طبق سلیقه و تم سالن زیبایی زنانه و پیرایشگاه مردانه خود انتخاب نمایید و کد انتخابی را برای پشتیبان فروشگاه ارسال بفرمایید.

به چه صورت میتوان کد کالیته انتخابی را اعلام کرد؟ شما عزیزان بعد از انتخاب چرم و پارچه صندلی آرایشگاه از کالیته های زیر میتوانید به دو صورت به فروشگاه و تیم تولید آلکا اطلاع دهید .

  1. از طریق باکس توضیحات در صفحه پرداخت و سفارش، شما بعد انتخاب محصول و افزودن به سبد خرید باید اطلاعات کاربری خود را وارد کنید. در پایین لیست اطلاعات فردی و نشانی شما یک قسمت وجود دارد، بنام توضیحات سفارش که قبل از پرداخت نهایی میتوانید در قسمت توضیحات کد کالیته خود را اعلام بفرمایید. و تیم تولید محصول آلکا از همان جنس برای محصول شما استفاده خواهند کرد.
  2. از طریق ارتباط با واتس آپ، لینک ارتباط به واتس آپ در قسمت مشاوره رایگان. و قسمت فوتر یا سربرگ فروشگاه آلکا وجود دارد. کد سفارش به همراه کد کالیته را در واتس آپ به کارشناسان اطلاع دهید.

قابل توجه خریدارن محترم

همانطور که میدانید صفحه نمایش هر دستگاه از نظر تنظیمات نمایش و رنگ متفاوت میباشد و با دیگری اختلاف دارد. تیم آلکا تمام تلاش خود را به کار گرفته است که تصاویر کالیته ها نزدیک و متشابه خود جنس باشد اما به صورت طبیعی اختلاف رنگ در صفحه نمایش وجود دارد .