مقالات

صندلی انتظار آرایشگاه

صندلی انتظار آرایشگاه

صندلی انتظار آرایشگاه

یکی از قسمت های مهم سالن آرایشی صندلی انتظار آرایشگاه است. که مشتریان در هنگام انتظار برای نوبت خود می توانند بر روی صندلی انتظار بنشینند. افراد در هنگام انتظار حوصله کمتری دارند بنابراین راحتی صندلی انتظار می تواند صبر و حوصله مشتری را افزایش دهد. صندلی انتظار دارای انواع و مدل های مختلفی است که هر فردی با توجه به سلیقه ، مدل و بودجه خود می تواند مدل دلخواه خود را متناسب با دکوراسیون سالن خود انتخاب کند.

صندلی انتظار آرایشگاه

انواع صندلی انتظار آرایشگاه

صندلی انتظار وسیله پرکاربرد و ضرروی در تمام سالن های زیبایی است. به دلیل زمان بر بودن زیبایی و مشخص نبودن زمان دقیق انتظار، وجود صندلی انتظار برای نشستن مشتریان و راحتی آنها بسیار ضروری است. اگر سالن زیبایی شلوغ و پر رفت و آمد دارید باید صندلی انتظار بیشتری در سالن داشته باشید.صندلی انتظار در ابعاد و مدل های مختلفی در بازار وجود دارند مانند صندلی انتظار یک نفره ،صندلی انتظار دو نفره و چند نفره

صندلی انتظار یک نفره

این صندلی انتظار آرایشگاه به دلیل اینکه فضای بیشتری را اشغال می کند برای سالن های زیبایی با فضای بزرگتر مناسب است. راحتی و رعایت حریم شخصی در صندلی تک نفره بیشتر است و مشتریان در این نوع صندلی احساس راحتی بیشتری خواهند داشت.

صندلی انتظار آرایشگاه دونفره یا چند نفره

این نوع صندلی انتظار نسبت به نوع تک نفره فضای کمتری را اشغال می کند. و از لحاظ قیمت هم مقرون به صرفه است.در مدل های دو نفره و چند نفره در بازار وجود دارند. برخی از این صندلی ها به شکل مبل و برخی به شکل نیمکت هستند. و با اشکال مختلف مثل ال و نیم دایره هستند.

جنس صندلی های انتظار آرایشگاه

این صندلی دارای جنس های مختلفی است و از جنس های چوبی ،ام دی اف و فلزی ساخته می شوند. هرچه اسکلت صندلی  مقاوم تر و بهتر باشد عمر و ماندگاری بیشتری خواهد داشت. در مدل های صندلی چند نفره اسکلت مقاوم اهمیت بیشتری دارد زیرا تعداد مشتریان زیادی از این صندلی استفاده می کنند.

برخی از سالن های آرایشی صندلی های پلاستیکی در سالن خود دارند که با وجود تنوع و رنگ بندی های مختلف برای به دلیل رویه سفت پلاستیک برای نشستن طولانی مدت مشتری مناسب نیستند و در مقابل صندلی های چوبی و ام دی اف جلوه ای ندارند. بنابراین انتخاب این نوع صندلی برای سالن های زیبایی مناسب نیست.

صندلی انتظار آرایشگاه

رویه صندلی انتظار آرایشگاهی

رویه این صندلی دارای مدل و تنوع و رنگ های مختلف است. صندلی ها با رویه پارچه ای بیشتر رایج است زیرا تنوع رنگ و نقش زیادی هستند و از لحاظ جنس نرم تر و راحتتر هستند.

رویه چرمی نوع دیگر رویه صندلی انتظار آرایشگاه، است. رویه های چرمی نسبت به سایر جنس ها همیشه جذابیت زیادی داشته اند و در بسیاری از سالن ها و مکان های پر رفت و آمد به سایر رویه ها برتری دارند.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *